رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فیلم| حمله پهپادی یمن به تاسیسات نفتی عربستان

11:01 - 06 فروردين 1400
کد خبر: ۷۱۲۳۹۵
وزارت انرژی عربستان سعودی از هدف قرار گرفتن یکی از مخازن سایت فرآورده‌های نفتی استان جیزان در پی حملات پهپادی ارتش یمن خبر داد.

- پس از آنکه گزارش شد چندین پهپاد متعلق به انصارالله دو شهر عربستان را در نزدیک به مرزهای یمن هدف گرفتند، وزارت انرژی عربستان اعلام کرد که حمله به یک ترمینال نفتی در ساحل دریای سرخ عربستان سعودی باعث آتش سوزی یک مخزن سوخت شده است.

به گزارش «راشا تودی»، بر اساس بیانیه وزارت انرژی عربستان، روز جمعه یک موشک به یک ترمینال نفتی در جیزان، بندری در دریای سرخ در شمال مرز سعودی و یمن، برخورد کرده و باعث ایجاد آتش سوزی شده، اما منجر به تلفات جانی نشده است.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3030224_762.mp4']

 

به گزارش شبکه خبری المسیره، «یحیی سریع»، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن که طی ساعات آتی درباره عملیات نظامی در عمق عربستان اعلام خواهد شد، خبر داد.

پیش‌تر نیز شبکه العالم گزارش داده بود که فعالان سعودی از تعطیلی و وقوع چند انفجار در تعدادی از فرودگاه‌های عربستان خبر می‌دهند.

var player = videojs('player_539746_3029663',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3029663',{},function (data) {}); }));


همچنین ائتلاف متجاوز سعودی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که یک پهپاد یمنی را سرنگون کرده است.

این ائتلاف مدعی شده پهپاد یمنی که مسلح بوده است به سوی «خمیس مشیط» در جنوب عربستان سعودی در حال حرکت بوده است.

گزارش‌ها نیز حاکی از توقف ورود و خروج هواپیما‌ها در دو فرودگاه جده و جیزان در عربستان سعودی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *